Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Срежи и опресни тръбичката и сложи ново биренце!
    Пардон!
    Буренце
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #92
      колега 2 пъти рязах трабата с ножовката заглаждам с пилата ново буре и пак ядец почвам да се съмнявам в леглото на клапана,забелязах че издиша между трабата и гаиката.Трабата,гаиката и бурета нови 6 мм

      Comment


      • #93
        Значи е сцепено леглото или резбата!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #94
          Е това дет го казваш ми намирисва на нов клапан,днес го свалям за оглед та ще видим

          Comment


          • #95
            калпави "биренца" хе хе ,оправени с нови.Имам едно въпросче което маи не е за тука ама е тясно свързано с колата,та не трябва ли от изхода на газовия клапан газта да излиза под течна форма и да влиза такава в изпарителя.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
              калпави "биренца" хе хе ,оправени с нови.Имам едно въпросче което маи не е за тука ама е тясно свързано с колата,та не трябва ли от изхода на газовия клапан газта да излиза под течна форма и да влиза такава в изпарителя.
              Трябва!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #97
                значи трябва да си настроя бутилката така че да засмуква газ от дъното предполагам.
                Мордохи ти газифицира ли я вече.

                Comment


                • #98
                  нищо такова не трябва да правиш.
                  точка

                  Comment


                  • #99
                    ? защо ? не трявбва ли бутилката да е на 30 до 45 градуса за да смуче газ сондата или аз се бъркам нещо.

                    на 40л бутилка имаше към 10л газ след корекция всичко си е както трябва.Сега изпарителя ме ядосва ама това е друга работа

                    Comment


                    • бутилката се завърта на градусите оказани за модела сонда. може да е 0 може и 90 да е. поплавъка трябва да работи коректно.
                      точка

                      Comment


                      • Моята бутилка е руска и няма поплавък има само сонда,и работи наи добре когато отвора на бутилката е нагоре"странно но факт"-все пак да не забравяме че е руска,а те руснаците са способни на всичко.

                        Comment


                        • Като не е много студено съм забелязал, че дори и да не засмуква от дъното, газта и в газообразна форма си стига на мотора.Явно е в предтечна ваза, тоест достатъчно наситена. като простотия звучи, но съм го изпитал на гърба си. Има значение, дали е до долу в бутилката, когато я дъниш яко на магистрала със 150-160( говоря за 1.4) Тогава се усеща. Повече от 145 км/ч не потдържа.
                          Разбира се, при мене има още една особеност, добавена с любезното съдействие на Аудио Клуб БГ.
                          Огромен усилвател РоадЕкстрим, който е лепнат за бутилката.
                          Така, че както и да е сондата, газта се изсмуква до дупка.
                          За тебе е най-добре да изпразниш бутилката от газ, да я отвориш и сам да си регулираш сондата, както и положението на бутилката!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • каде е по добре да се пусне газта преди деботомера или след........или друго

                            Comment


                            • по принцип правилното е да е след дебитомера. така той ще мери само постъпващия въздух, клапата му няма да играе хоро заради завихрянето от плочката и няма да се цапа датчика за температура на въздуха от газта. не е лошо да пуснеш едно вакумно маркуче от изпарителя до дебитомера, това ще неутрализира влиянието на клапата му и влиянието на въздушния филтър.
                              точка

                              Comment


                              • Kолев това не го разбрах "не е лошо да пуснеш едно вакумно маркуче от изпарителя до дебитомера",плочката съм я сложил точно след дебитомера,но колата нещо не ми харесва

                                Comment

                                Working...
                                X